PARTY

Det blev fest hos Marre i lördags! Riktigt kul och det bjöds på både ost och kex och jelloshots. Många roliga människor kom dit så det var en hellyckad kväll trots att jag åkte hem vid elva. 

Lyckades bara ta tre bilder totalt, majoriteten på Marika haha. Men klart värdinnan ska få lite kärlek ❤  

 Rebecca var taggad!  Idag mår jag INTE som jag förtjänar, väldigt aggressivt bakfull utan någon riktig anledning?? Skyller på att jag tagit det lugnt i många månader nu och att jag behöver komma ikapp lite. 

Leave a Reply

