Lite från veckan 

Har lilla Robbi varje gång mamma jobbar för att det helt plötsligt bara är jag och Jonathan som kan vara hundvakt. Tur att han är söt iallafall.   Fina Paulina fyllde 25 i måndags och bjöd på fika! Dom bor så sjukt fint nu och jag blir typ deprimerad för jag har inte ens en gnutta intresse för inredning haha. Hon fick en filt av Lydia som jag först trodde var en klänning. Träffade världens roligaste kusin och åt. En sak som är så roligt med Vanessa är att hon kan vara så stört söt/snygg om hon vill men nästa sekund så kan hon va så förbannat FUL haha. Vi gick iallafall runt på stan och det var typ världens bästa väder.    Jag var också barnvakt till Charlie en eftermiddag och det var jättekul för jag saknar honom typ hela tiden. Vi hittade en gunga några hus bort så det var roligt. Han spöade mig även i memory, fick dubbelt så mycket par som mig. 

 Annars så är de nu runt en månad innan jag och Jonathan ska åka till ALANYA!!     

2 thoughts on “Lite från veckan 

Leave a Reply

