Påskhelgen

Över påskhelgen så var jag och min kusin Vanessa hund och husvakt i Yttersjö! Det var såååå roligt!! Hon är verkligen en solstråle, världens finaste och fånigaste person. Jag blir så sjukt fäst vid människor och platser, så då man väl skiljs åt så blir jag rätt så ledsen och saknar personen intensivt i några dagar, men de lugnar ner sig efter ett tag haha. 

Hon väckte mig varje dag med en brakfrukost! Jag är så kass på att fixa frukost så blev rätt så bortskämd haha. Typiskt Yttersjö!   Vi lagade en suuuupergod påskmiddag, trodde aldrig de skulle bli så gott!! Sen så gjorde vi påskkort.   Vi for på stan och kollade nya Utopia, jag köpte en frappe. Jag glömmer alltid bort att jag inte gillar frappe så var tvungen att tvinga i mig den.  Gick ut med Skorpan och blev förföljd av två ilskna, lösa hundar. Jag blev så arg och skrek på hundarna tills dom försvann 😦  Lördagen så var det personalfest med mina fantastiska kollegor! Tycker verkligen om dom alla så de var kul att dom inte glömde bort mig nu då jag är sjukskriven haha. Vi spelade spel och Vanessa kom dit senare på kvällen och var glad trots bilden.  Söndagen så storstädade vi och myste i soffan med chokladbollar. Kul bild också på då tokan fastnade i dörren med skosnörena och ramlade.   Jag har tur som har en sån rolig släkt säger jag bara!

2 thoughts on “Påskhelgen

  1. Men åh då såg jag dig på stan!! Tänkte åh där är michelle med någon som ser likadan ut som henne men sen kom jag fram till att det inte alls var du? det var på avstånd så jag var väl lite sämst. Mysigt ni verkar haft det, jag vill också göra påskkort

Leave a Reply

