Less

IMG_0785

Här ligger jag på sjukan, drack äppelsaft 24/7 och gjorde inte alltför mycket. Idag är det tre veckor sen jag opererade mig, woho!

Idag så åkte jag med in till stan och var med mamma hela dagen. Såg två filmer och somnade på soffan haha… Annars så har jag försökt ansöka om sjukpenning ikväll. För det första så krånglade sidan då jag kommit halvvägs och jag fick göra om allt igen! För det andra så är det helt omöjliga frågor som jag inte har någon aning om, såååå jag kunde inte göra färdigt det utan måste prata med försäkringskassan imorgon. Åh det är så över mitt huvud och jag fattar noll, väldigt irriterande. Längtar tills då jag kan jobba som en normal människa.

Leave a Reply

