Dr. Michelle

Jag fick ett OK från min mamma att ta bort bandaget idag, och var väldigt uttråkad, så körde på! Dom första tre små var enkla och inte så smärtsamma, men den sista som gick längs snittet kändes som en extra hud och jag blev helt snurrig. På sjukhuset så hade jag sårskorpor i hela ansiktet från när dom drog bort tejp efter operationen, så var lite rädd över det haha. Kan också ha något att göra med att jag fick ett bevis på att någon snittat upp hela mig när jag såg ärret… Men nu är dom av och det gör ont på ett annat sätt när jag ligger ner, ärret är väldigt känsligt.

Annars så händer det inte överdrivet mycket här borta. Jonathan sover över ibland då han har tid och vi börjar planera då jag ska hem. Så jobbigt att vara utan min älskling, men som tur är så har jag det här charmtrollet som håller mig sällskap!

IMG_0779

Leave a Reply

