HAWAII DEL 3

bilogg1Vi hade planerat frukostbuffé inne i Kailua nästan hela gänget en dag.
bilogg3Inne på frukosten! Med lill-Anderssons.
bilogg2Jonathans cinnabon som var helt dränkt i socker! Man skulle kunna tro att det blir äckligt, men jäklar vad god den var haha.
bilogg6Och nog var han nöjd med den.
bilogg4Mina pannkakor var inte helt fyskam dom heller. Sjukt maffiga och jag orkade bara en.. Det är ju då SMÖRBOLLAR där på tallriken.
bilogg5Men dom var ju ingenting jämfört med Fannys haha.
bilogg7En annan dag drog vi till själva stranden på Sandy Beach. En livvakt kom fram och förklarade att det faktiskt var en ganska farlig strand med flest nack och ryggskador i hela USA. När man ställde sig där vågorna slog över så förstod jag varför, baksuget var inte att leka med och mina ben bar inte. Så jag badade inte så mycket där hehe.
bilogg8bilogg9bilogg11Det brydde sig inte alla dudes om utan kutade ner och lekte, som ni ser på sista bilden. Jonathan skadade sig dock i en våg, for ner till botten och slog huvudet, och fick direkt efter en surfbräda på näsan. Så, mina kära vänner, simma försiktigt. bilogg10Mest var nog stranden till för surfare, för det var riktigt höga vågor som sagt. bilogg12Jag fick dille på att grilla lax, jättejättegott.
bilogg13Waikiki, vi var på väg till en restaurang för att äta sushi med gänget.
bilogg14Lite finare sushi… Sjukt gott också!
bilogg15Jag var så sjukt kass på att äta med pinnar den kvällen. Blev så jäkla arg tillslut och åt med händerna. Whoopps!
bilogg16Som ni ser så åt vi väldigt mycket gott, här på Cheesecake Factory! Men chipsen var bara för att mätta oss lite, för vi var ju faktiskt där för….
bilogg17…. Denna cheesecake!!! Och alltså, det är inte falska rykten den här sötingen har, så krämig och fyllig och god och fräsch. Jag blev less över att vi åt något innan, för jag orkade inte ens äta upp den.
bilogg18Och så når vi sista dagen, Vanessas födelsedag tillochmed! Vanessa och Thomas drog iväg och hoppade fallskärm dagen till ära och vi andra shoppade.
bilogg19Bland annat presenter! Sen så har jag faktiskt inga mer bilder från kameran, men vilken fantastisk resa det var! Så roligt att få spendera tid med alla och på världens vackraste ställe. Tack så mycket för resan!

Leave a Reply

