saker som hänt idag

bild 1 (7)bild 2 (6)bild 3 (2)1. Tog min första vaccinationsspruta för Hawaii! Kostade skjortan alltså, 520 kr, så ska jag ta tre till. Himla onödigt, speciellt med tanke på att vi egentligen inte behöver vaccinera oss för USA. Men hellre säker än osäker, och det är himla sant att vi inte har råd att bli sjuka där.

2. Jag och Jonathan har pratat om att köpa en systemkamera, men det har som aldrig blivit av, trots att vi valt vilken kamera och allt. Men idag så överraskade han mig med att “fara på affären” och kommer hem med en han hade beställt! Typiskt Jonathan.

3. Tränat. Det gör jag bra nu säger jag ju, följer det här superschemat och biffar upp mig.

Leave a Reply

