vinter 12-13

Har nu över 2000 bilder på min kära telefon, och det är ju så kul att kolla tillbaka. Så här har ni min höst/vinter 2012-2013 ungefärligt!

1Jobbade på Telenor och fick en ny pojkvän. Älskade att sova i pyjamas också.
2Julmyste hos Alva och hade tillochmed en öppen brasa! I teven.
4Hade långt brunt (RISIGT) hår och en hund. Skickade hundbilder till min telenorkompis Frida.
3Johanna kom hem under julen och jag ~tog vara på tiden~ men det är ju aldrig tillräckligt med tid!
5Det var julafton och jag drack ÖL. Officiellt vuxen då ja. Och vädret var förjävligt.
6Skulle ut med bildarna och kände mig fett cougar i en leopardskjorta. Jonathan fick bland annat träffa Jonatan! Två olika världar kolliderar!! Samma kväll bestämde vi oss för att flytta ihop.
8Hade mina små råttisar, men gav sen tillbaka dom till uppfödaren. Där får dom bo i ratparadize.
7Drog till IKEA och spenderade massa massa tusen. Efter det flyttade vi till kära Hedlunda, där vi bor kvar. Jag var vegan och undrar om det var därför mina legs var så skinny????

Leave a Reply

