Stugan

IMG_3023[1]IMG_3014[1]IMG_3020[1]IMG_3018[1]IMG_3015[1]Untitled-1Med tanke på att praktiskt taget allt jag gör just nu är att jobba, så händer inte så mycket annat! Men för några veckor sen så lyckades jag och Jonathan ta oss ut till hans stuga i Brattsbacka, ashärligt. Första somriga jag gjort hittills! Där blev jag fiskeexpert och det enda vi gjorde var att vara ute med båten. Det är _omöjligt_ att inte få napp sekunden man kastar ner metspöet där, helt sjukt. Fick även en gädda (!!!) och panik, men nu när jag sett hur stor dom kan bli så kändes den inte så impande hehe.

Leave a Reply

