Saker jag gjort den senaste månaden

Tränat en massa med Julia då jag tog mig an rollen som hennes personliga tränare. Visade sig att hon även fått hjälp av en riktig personlig tränare, så kände mig lite bedragen.
Insett att det är ganska skönt att Alex och Jonatan inte längre delar grupp på bild och form, eftersom dom på allvar LEKER så himla mycket när dom är runt varandra. Jag skulle bara måsta agera mamma och tvinga dom sluta, och ingen vill vara mamman.
Sett p12or lasta upp med tre glas saft var i matsalen, bara för att hämta tre glas till när det var slut. Skulle gjort detsamma om jag inte vore så stressad.
Umgåtts med min käre bror och uppskattat hans nya snickeristation mer än honom.
Sett på Once upon a time med Johanna som var stört posh.
Firat Jullebullens födelsedag med den årliga middagen i Mo.
Och dissekerat en gris.

Leave a Reply

